Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Cokin A
- Trådstartare Erik F
- Start datum
Sonnaren
Aktiv medlem
Vad jag har hört är det inga bekymmer med tillverkningen av A-filter men den svenske agenten var enbart intresserad av P-serien. Det finns en adapter för att sätta P-filter i A-filterhållare (jag har en sådan) men jag vet inte om den nye agenten säljer dessa. Det är ett sätt att komma undan litet billigare med filterhållare men det hjälper ju inte mot dyrare P-filter....
Us
Us
Lex
Aktiv medlem
A-serien finns att köpa hos
http://www.internet-photo.de/ det är bara den svenske importören som slutat ta in den.
http://www.internet-photo.de/ det är bara den svenske importören som slutat ta in den.
Sumpen
Aktiv medlem
Vilken anledning, förutom priset, finns det att använda A-systemet? Man kan använda kortare brännvider med P-systemet, en del andra filtertillverkare (LEE, HiTech) gör filter som passar P-systemet och så dyrt är inte P-systemet även om jag inte känner till prisskillnaden mellan A och P, P-systemet tar även vidare diametrar på filterfattningen.
Det är klart, har man redan investerat i en rad A-filter kan det kännas lite surt att serien inte säljs mer.
Det är klart, har man redan investerat i en rad A-filter kan det kännas lite surt att serien inte säljs mer.
Sonnaren
Aktiv medlem
Undrar hur du menar??????Sumpen skrev:
.........................................................
Har en massa A-filter (och P-filter). Känns inte ett dugg surt. Hade varit tristare om jag just bara köpt hållaresystemet och några enstaka A-filter. Nu har jag alla filter jag någonsin kan behöva. And then some......
Us