Annons

CIG Promo, gratis minneskort

Produkter
(logga in för att koppla)

AlfaGTV

Aktiv medlem
Jädra Canon!
Här reggar man sig för ett 256Mb SanDisk minneskort...
Och vad får man för besked ifrån Canon? Jo, "Vi kan tyvärr inte skicka dig ett 256Mb minneskort, då SanDisk har leveranssvårigheter.
Vi skickar därför ett 512Mb SanDisk mineskort til dig istället."

Heheh! Ska man klaga? ;)
MVH /micke

Vaddå?
Kan man FÅ ett minneskort av Canon?!
Eller måste man köpa något av dom då?
Jag vill också ha! :p hehe
Hur gör man?

Hehe, tur för dig Micke. Jag hade då inte klagat...

"En blev ju jättegla' lixom!"

Trevligt när man blir positivt överraskad av ett så stort företag. :)
MVH /Micke

Har nyss köpt en 20D. Det står något på tyska om registrering och ett minneskort på katrongen.
Men jag blir inte riktigt klok på hur man gör, måste man registrera sig först?

Ja. Du registrerar dig på Image gateway grejen. Sen får du efter tusen (+-något) klick skriva in koden från din kartong. Funkade fint och det tycks vara ett på väg, hoppas bara det blir ett större då.

Tack för tipset! Jag hade helt missat infon på kartongen till min nya 350D. Jag håller tummarna för att SanDisk fortfarande har leveranssvårigheter när det är dags att skicka mitt kort ;-)

// Lasse

Har precis registrerat mig.. Många tryck blev det. Naturligtvis har SanDisk leveranssvårigheter nu när alla ska ge bort minneskort i julklapp..

Ja, då kan man sälla sig till den lyckliga skara som får ett 512 Mb minneskort istället för 256...

"Leveransförseningar på SanDisk innebär att Canon inte kan skicka ett SanDisk 256 MB CompactFlash®-kort till dig. Därför bifogar vi istället ett SanDisk CompactFlash®-kort på 512 MB.
Vi ber om ursäkt om detta förorsakar besvär."

öööh.. nä, inte direkt... ;-)

-dajo- skrev:
...
"Vi ber om ursäkt om detta förorsakar besvär."
...

Ja, viss var det finurligt skrivet av Canon? Kändes nästan som en uppmaning att skälla ut dem! ;)

Trevligt var det i alla fall! Jag menar på ett 256 kort får man ju nästan plats med 12 bilder. Det är ju som att fota med Hasselblad och liten filmkassett.
MVH /Micke

Vars grejar man det där med gratis minneskort??? Jag har registrerat min Image Gateway... men so far inget kort!! Snyft!

/Pierre

Om du har köpt en 20D, 350D eller 5D den senaste tiden så har du en etikett på kartongen med enunik kod. Registrera dig på Canon Image Gateway och kolla in adressen på etiketten så kan du kvittter ut ett gratis minneskort.
MVH /Micke

Jag är rätt övertygad om att det fungerar i några veckor till eftersom:
"Purchase a Canon EOS 350D and/or EOS 20D and/or EOS 5D within the promotional period between March 16th 2005 and December 31th 2005. The EOS Digital Rebel XT is explicitly not part of this promotion."

Så det är väl bara att testa om du har en sån där trevlig etikett på kartongen?

http://www.canon-cig-promotion.com

MVH /Micke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar