jag&bilden
Aktiv medlem
Priset för fullversionen 10->12 evig licens är fortfarande €179 dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej det går inte med Capture One, så behåll PS till sådant.Vid svåra ljusförhållanden brukar jag exponera olika (för att få detaljer i himlen och förgrunden) och blanda ihop dem med olika lager i Photoshop - är detta möjligt i Capture One? Jag funderar på att byte ut PhotoShop mot Capture One...
Capture One 12 släpptes 30 november förra året, så det är knappast slutet av produktcykeln. Nog bara en drive att få folk med gratisversionerna för Sony och Fuji att köpa in sig, så de också får betala dyrt i slutet på detta år!Jag uppgraderade min CO 11 till CO 12 för någon dag sedan för nu var det verkligen billigt. Jag har ju Sony-versionen som bara stöder Sony-kameror och den kostade nu med en tidsbegränsad kampanj 64 Euro inkl. moms. De gör ju ofta så här i slutet av produktcykeln så väntar man ett tag så sjunker ju priserna ofta ordentligt.
Vid svåra ljusförhållanden brukar jag exponera olika (för att få detaljer i himlen och förgrunden) och blanda ihop dem med olika lager i Photoshop - är detta möjligt i Capture One? Jag funderar på att byte ut PhotoShop mot Capture One...
Capture One 12 släpptes 30 november förra året, så det är knappast slutet av produktcykeln. Nog bara en drive att få folk med gratisversionerna för Sony och Fuji att köpa in sig, så de också får betala dyrt i slutet på detta år!
Nån som uppgraderat från 11 till 12 och kan säga nåt om prestandan? Tycker 11:an är så seg när man har en stor katalog. Det tar t.ex lång tid att starta programmet och cachen äter upp en jäkla massa utrymme.
Vid svåra ljusförhållanden brukar jag exponera olika (för att få detaljer i himlen och förgrunden) och blanda ihop dem med olika lager i Photoshop - är detta möjligt i Capture One? Jag funderar på att byte ut PhotoShop mot Capture One...