Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
? CanoScan 9900F?
- Trådstartare Sonnaren
- Start datum
rickardsund
Aktiv medlem
skulle ju i så fall köra epson 3200 photo istället...enklare och bättre mjukvara på köpet..Men på småbild kommer ju ingen av dessa upp till nivån som en renodlad film/dia-scanner, men den e ju praktisk då man även kan scanna printar och om man får för sig så är i alla fall epson 3200 grym på mellanformat!!!
Rille
Rille
trazan
Aktiv medlem
Är själv inne på att köpa en 9900F men den väntas komma in första veckan i juni.
Den verkar vara en vettig modell, har bara scannat från en FB1210 med gott resultat från dia och i så fall borde 9900F vara grymt mycket bättre.
Kollade in på pricerunner och Burnit verkar vara billigast än så länge. Så jag ska avvakta tills dess innan jag slår till.
Den verkar vara en vettig modell, har bara scannat från en FB1210 med gott resultat från dia och i så fall borde 9900F vara grymt mycket bättre.
Kollade in på pricerunner och Burnit verkar vara billigast än så länge. Så jag ska avvakta tills dess innan jag slår till.