Annons

Canonevent i NYC 26/10 2011

Produkter
(logga in för att koppla)
Om man ska gissa hej vilt så är det väl inte heller omöjligt med en spegelfri DSLR. Hack i häl på Nikon...

Jag tror nog en spegelfri DSLR är ganska omöjlig (single lens reflex) ;-)

Och som de skriver på canon rumors så är det nog mer sannolikt att en eventuell spegellös kamera skulle släppas som en ny serie och inte under EOS.

Men den fina bilden som presenteras (själva inbjudan) ser ju ut att visa toppen av en SLR sedd framifrån. Eller är det bara jag som ser synvillor?

/P

Jag tror nog en spegelfri DSLR är ganska omöjlig (single lens reflex) ;-)

Och som de skriver på canon rumors så är det nog mer sannolikt att en eventuell spegellös kamera skulle släppas som en ny serie och inte under EOS.

Men den fina bilden som presenteras (själva inbjudan) ser ju ut att visa toppen av en SLR sedd framifrån. Eller är det bara jag som ser synvillor?

/P

Ja, det var dåligt ordval av mig. :p Men du förstod vad jag tänkte i alla fall.

Och nu när du säger det så kanske jag tycker mig kunna se det på bilden. I så fall så lär det inte vara en 1D då jag tycker det ser ut som den på bilden har en inbyggs blixt. Men svårt att avgöra på den suddiga bilden...

Nyfikenhet är ju ett tecken på att man ännu inte gett upp livet, men det kan bli smått löjeväckande med detta starka engagemang som bl.a. uppvisas i forumen om Nikons J/V1 och Sonys a77.

ANNONS