Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon

Produkter
(logga in för att koppla)

dagenham

Ny medlem
Finns det någon vänlig själ som kan scanna och skicka en manual över trådutlösaren RS-60 E3 till mig?

Håller på att bli galen, har letat överallt på internet efter en manual.....

Har precis köpt den på Tradera men det fanns tyvärr ingen manual med till den!

Mvh
Peter

Manual?

;)

det är en liten hopvikt papperslapp som beskriver att om du trycker på knappen så tar du bilden. Trycker du och för knappen framåt, så låser du avtryckare, användes i bulb-läget för långa exponeringar.

Typ så..

Offtopic, men kolla, en Canon kille!
PÅ HAN ALLA!
Han kanske vet nåt om nya prylar!
*brottar ner o kittlar, now u tell us!"

Så.. nu har jag städat tråden från irrelevanta inlägg. Även om Guntes primära inlägg var mycket ironiskt menat..

Tack...

Tack för era svar!

Jag var mest nyfiken på vad detvar för mening med låsläget framåt, nu vet jag...

Har precis skaffat mig en Eos 300D och den finns det fjärrkontroll till (kom jag på) så att jag får väl ha trådutlösaren tills jag skaffat fjärren...

Mvh
Peter

Peter.. fördelen med trådutlösaren är att du kan låsa knappen om du kör långa tider ju.. det går inte på fjärren och den knappen är så liten och sitter lite dumt så den är bara jobbig att stå o hålla inne en längre tid och att du kan inte stå bakom kameran och trycka av..
Fast den funkar perfekt om du tar bilder med "vanliga" tider och sitter i soffan med familjen.
(Jag som har båda två)

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto