Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon Speedlight 540EZ

Produkter
(logga in för att koppla)

Greenbeard

Medlem
Hejsan,
Köpte nyligen en begangnad 540EZ, för ca 500kr vilket var kanske lite dyrt trotts allt. Problemet är bara att jag får den inte att funka med min Canon EOS 400D som slave, någon annan som har samma problem?

Och ifall den inte stödjer det vet ni om något som kan återgärda problemet? Hade helst sätt den och min Nissin Di622 som två slaves, men nu verkar de bara bli en slave och 540EZ på kameran.

Neh är det så att jag inte kan använda Nissin Di622 heller som slave, då jag har Speedlighten på kameran, så om någon kommer med en idee så säg gäran till annars känns det lite som ja slöat bort pengar.

Den där grejen är en fotocell som triggas av andra blxtar. jag kan använda den med den ibyggda blixten eller min 580ex på kameran.
540´n står då en bit ifrån och tänds när en annan blixt tänds.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar