Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon PowerShot S95 för 3690 kr (kampanj)

Produkter
(logga in för att koppla)

Mindful

Ny medlem
Efter att ha läst ett större antal recensioner, forumtrådar och kundintryck hade jag äntligen bestämt mig för att köpa en Powershot S95. Jag surfade in på CyberPhoto i fredags och såg att de skulle ha en kampanj nu mellan 24:e och 30:e september. Blev därför glatt överraskad när jag såg att kameran i fråga fanns med under "Dagens Canon" i dag! : D

Med tanke på att föregångaren S90 var ganska populär så finns det säkert folk som uppskattar detta tips =)

Med vänlig hälsning,

Björn
 
Jag köpte en S90 för 2999 på Rajala. Visst är S95 en liten uppgradering, och till kampanjpriset kanske värd det. Men 2999 för S90 är ett tips för den vill slå till på en utgående modell.
 
Beställde en för kampamjpris och nyttjade även rabattkoden för frifrakt FF09 så det blev billigare än att beställa från Holland :)
 
Senast ändrad:
Patrik68: Trevligt :)

Jag håller tummarna för att mitt paket hinner fram redan i dag så man har något att leka med under helgen...
 
Trodde mitt skulle komma ut idag. Företagspaket, gick från Umeå igår. På postens hemsida kunde jag se att det sorterades i Stockholm imorse klockan 05. Trodde i min enfald att det då skulle dyka upp i Solna lagom till lunch men tji fick jag. När jag ringde och kollade fick jag en sur dam i luren som upplyste mig om att "det kommer från Umeå, så det är två dagar på detta. Du får det på måndag. Punkt slut."
 
Trodde mitt skulle komma ut idag. Företagspaket, gick från Umeå igår. På postens hemsida kunde jag se att det sorterades i Stockholm imorse klockan 05. Trodde i min enfald att det då skulle dyka upp i Solna lagom till lunch men tji fick jag. När jag ringde och kollade fick jag en sur dam i luren som upplyste mig om att "det kommer från Umeå, så det är två dagar på detta. Du får det på måndag. Punkt slut."
Såvitt jag vet ger Posten en garanti på att företagspaket alltid delas ut nästa vardag.
 
Såvitt jag vet ger Posten en garanti på att företagspaket alltid delas ut nästa vardag.

Enligt damen så var det annorlunda med Umeå...

Nåväl, jag kollade igen på posten.se och nu står det att paketet är lastat på bil och utkörning påbärjad klockan 13.02 så det verkar trots allt som det kan dyka upp idag. Damen på posten hade nog en dålig dag...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.