Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon Powershot S2 IS

Produkter
(logga in för att koppla)
Många diskuterar om man ska ha antingen DSLR eller KOMPAKT.. jag skulle förorda både och.. om man har möjligheten förstås.

Jag har en Canon Powershot A80 i handväskan, alltid.. sen åker ju förstås ryggsäcken med 350:n med närhelst det fungerar.. men på krogen tex... eller hos lite mer okända människor... då är det skönt att ha en "normalstor" kamera :)

Jag har beställt en Powershot S2 IS som jag bara väntar på nu... dottern tar över A80:n...

Jag har bara hört positiva saker om S2 IS.. har en väninna som har S1 IS och den är suverän, den med!

Lycka till, jag tror inte du blir besviken.

Har du mycket pengar så gillar jag min nya Panasonic FZ-30 skarpt. Speciellt manuell zoom och fokusering är bra.
När det gäller skillnaden mellan FZ-5 och S2- IS så får ni inte glömma att den senare har vridbar skärm-

Det finns ganska många trådar och inlägg om just Canon S2 IS. Själv har jag skrivit minst ett par. Sök på kamera namnet på forumsidorna!!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar