Newline
Aktiv medlem
Jo, men liknelsen med datorprogram är inte så relevant, det hade varit mer relevant OM de gamla datorprogrammen kunde köras på nyare operativsystem men kunde krascha datorn. Med detta i tanken kunde man kanske tycka att Canon Skrivaren skulle kunna känna igen vilket papper som matades in i skrivaren och sedan "spotta ut" de som inte funkar
Listan med papper innehåller endast papper som fortfarande finns till försäljning, detta gör att osäkerheten finns kvar, tyvärr... jag får se OM Canon återkommer med en lista.. tillsvidare kommer jag endast att använda de listade papperen med den äldre Canon skrivaren.
Listan med papper innehåller endast papper som fortfarande finns till försäljning, detta gör att osäkerheten finns kvar, tyvärr... jag får se OM Canon återkommer med en lista.. tillsvidare kommer jag endast att använda de listade papperen med den äldre Canon skrivaren.
Ja det kan jag förstå men det är klart om en ny skrivare använder teknik som inte fanns när det gamla papperet började tillverkas så kan förstås situationen uppstå. Ungefär som att vissa datorprogram inte går att köra på senare versioner av operativsystemet på en dator.
Om jag förstår rätt så är dock inte något av de papper som du listar att du har med i listan över förbjudna papper i manualen så då skulle i alla fall jag våga chansa.