Annons

Canon - något på G?

Produkter
(logga in för att koppla)
StaffanW skrev:
min digitala 20D inte längre är lika bra som när jag köpte den, och när uppföljaren till 30D (40D?) kommer, så blir ju min 20D ännu sämre.... :)

I relation till nyare hus ja... Men den presterar väl knappast sämre resultat ju längre tiden går, bara för att det kommer nya hus, eller? ;o)

Är du nöjd med resultatet från en kamera så är den ju bra ända tills du själv växer ur den. DÅ är det dags att undersöka marknaden efter vad som kan matcha ett nytt behov. Det kanske till o med räcker att köpa ny optik...........

Mvh /Peter

peter_wahlström skrev:
I relation till nyare hus ja... Men den presterar väl knappast sämre resultat ju längre tiden går, bara för att det kommer nya hus, eller? ;o)

Är du nöjd med resultatet från en kamera så är den ju bra ända tills du själv växer ur den. DÅ är det dags att undersöka marknaden efter vad som kan matcha ett nytt behov. Det kanske till o med räcker att köpa ny optik...........

Mvh /Peter

Trodde min smiley efter visade att jag var ironisk :)
Klart min 20D inte blir sämre om det kommer nya kameramodeller. Om jag köper ny blir det en FF-kamera (kanske begagnad 5D), men då behåller jag min 20D som jag älskar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar