mandoouue
Medlem
Håller på att kolla efter ny kamera.. Min är nämligen trasig, men jag är rädd för att jag inte får någon förstän framåt jul.. Har väldigt länge stått fast vid att jag ska ha en Nikon D40, men mamma påstår att vi aldrig skulle ha råd med en sån "åt en trettonåring" Själv har hon en nikon D50 som jag inte får låna för att hon tror att jag ska ställa in något som inte går att ställa tillbaka eller tappa den osv osv.. -.- Så ja, nu funderar jag åter igen på kompakt.. liksom ha en kompakt så länge tills jag har sparat ihop lite egna pengar också.. Fotar mycket djur och blommor... Har en svart pudel (jao det är inte lätt att fota en studsande svart krullboll xD) så en väldigt bra kompakt måste det ju vara.. Har då kollat lite på Canon powershot G7 men såg att det ska komma en G9.. Tror ni att man kan få bilder som nästan motsvarar bilder tagna med tex D40 eller D50?
Har även kikat lite på Sony DCH-W80, men den erkar för "lätt" =/
Vet inte alls hur jag ska göra.. går snart och gräver ner mig någonstans XD Helt hopplöst att vara utan kamera och inte ens ha någon att längta efter
Har även kikat lite på Sony DCH-W80, men den erkar för "lätt" =/
Vet inte alls hur jag ska göra.. går snart och gräver ner mig någonstans XD Helt hopplöst att vara utan kamera och inte ens ha någon att längta efter