Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon EX 430EX vs Sigma EF-500 DG SUPER!
- Trådstartare mange78
- Start datum
Fredrik O.
Aktiv medlem
matnyttige
Aktiv medlem
Hur gjorde du för att få det fungera?JalleS skrev:
Jag höll också på att bli vansinnig med Sigman och Canonblixten när jag experimenterade men fick till det till sist. Det var ganska mycket överexponeringar till en början, helt plötsligt så fungerade det.
mange78
Aktiv medlem
Fredrik O. skrev:
Glöm inte bort att om du har någon cash back-kupong så kan du få tillbaka 450kr. Fungerade alldeles utmärkt för mig och tog inte mer än ett par tre veckor. Det är bara att du använder kupongen för 420EX.
Mer info kan du hitta här.
Hajar inte det här riktigt... Behöver man ha köpt ett hus eller något för att nyttja cashback på deras tillbehör? Jag köper alltså denna blixt till en 2 år gammal Eos 30.
Fredrik O.
Aktiv medlem
Jo jag tror man behöver det. Jag fick ett häfte med min 350D men jag har även läst att folk beställt kuponghäften från Canon så jag är inte helt säker.
JalleS
Aktiv medlem
Nu har jag lekt och experimenterat med en 580EX och en Sigma. Jag är lite osäker på resultatet men det känns definitivt som om att:
* Att styra 580EX via Sigman går enkelt och smärtfritt
* Att styra Sigman via 580EX verkar vara mer slumpmässigt. Sigman exponeras för kraftigt.
Eventuellt så ska jag experimentera lite mer medan jag har tillgång till den lånade 580:n.
--jalle
* Att styra 580EX via Sigman går enkelt och smärtfritt
* Att styra Sigman via 580EX verkar vara mer slumpmässigt. Sigman exponeras för kraftigt.
Eventuellt så ska jag experimentera lite mer medan jag har tillgång till den lånade 580:n.
--jalle