pensionärsorkestern
Aktiv medlem
Jag är van att på Canon ha AF där med tumfokus och frikopplad från avtrycket.
Det går inte att få till detta på Fuji.
Detta går utmärkt på alla fujihus jag har använt?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är van att på Canon ha AF där med tumfokus och frikopplad från avtrycket.
Det går inte att få till detta på Fuji.
Detta går utmärkt på alla fujihus jag har använt?
Då får du hemskt gärna berätta för mig hur du får till det.
Ni som väntat/följt sådana här nya releaser tidigare. Vad är ett väntat pris på en 5D Mark IV? Kan man förvänta sig någon prisjustering nedåt på en 5D Mark III när den nya kommer, och hur stor, eller liten, skulle den justeringen kunna bli?
Jag är helt enkelt sugen på att komplettera med en 5D Mark III nu, men det känns inte som rätt läge.
Ni som väntat/följt sådana här nya releaser tidigare. Vad är ett väntat pris på en 5D Mark IV? Kan man förvänta sig någon prisjustering nedåt på en 5D Mark III när den nya kommer, och hur stor, eller liten, skulle den justeringen kunna bli?
Jag är helt enkelt sugen på att komplettera med en 5D Mark III nu, men det känns inte som rätt läge.
36 000 kronor tycker jag är i dyraste laget för en ny 5D. Jag har förhandsbeställt kameran men blir nog tvungen att avbeställa om det blir ett så pass högt pris.
http://photorumors.com/2016/08/18/b...on-august-25th-5d-mark-iv-camera-price-e3799/
36 000 kronor tycker jag är i dyraste laget för en ny 5D. Jag har förhandsbeställt kameran men blir nog tvungen att avbeställa om det blir ett så pass högt pris.
http://photorumors.com/2016/08/18/b...on-august-25th-5d-mark-iv-camera-price-e3799/
Nja 4k är inte bara att stoppa in i kameran, annan teknik krävs nog och är inte gratis,
Nja 4k är inte bara att stoppa in i kameran, annan teknik krävs nog och är inte gratis, försa vad priset blir med följande objektiv som passar extra bra med dualpixelsystemet, har de någon kortzoom f/2,8 med nya USM motorn som är på gång.
MKIV kommer nog att bli en ny favorit bland yrkesfolket, lättare, smidigare än 1DX II.
var har du förhandsbokat någonstans?
Med det priset kanske de lika gärna kunde låtit bli att släppa den
Att få in 4k i en kamera trodde jag mest var en fråga om processor och mjukvara vilket inte borde innebära en stor förmögenhet nu för tiden, men jag kan ju ha fel
Däremot hade jag välkomnat en kamera för fotografering och en för både och så att jag slapp betala för filmfunktionen. När jag fotar använder jag en kamera och när jag filmar använder jag en riktig filmkamera som är anpassad för ändamålet, inte en kamera med möjlighet till filmning.