** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

canon EOS 350d

Produkter
(logga in för att koppla)

MauroFoss

Avslutat medlemskap
Hej
Har en Canon EOS 350d, några pinnar där minneskortet sitter har gått av och kameran fungerar inte längre. Är det ngt. som har fått samma problem?

Jag har precis samma problem med min 350d. Allt på kameran fungerar men den kan inte läsa minneskortet. Skulle väl kosta någoonstan mellan 1000 - 2000kr att laga den. Tyckte inte det var värt det just då. Köpte en beg canon 40d istället. Men har planer på att den ska lagas i framtiden...

ja, tänker köpa en begagnat, behöver bara kamerahuset, har 4st objeter som kan passa även andra canon.

Skulle kännas synd att skrota kameran för ett sånt skitfel. Får jag samma problem försöker jag fixa det själv. Försök beställa reservdel (kontakt) från ex. utlandet.
Kameran är är toppenbra. Trist sökare och liten display men bilderna blir suveräna med bra optik.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar