Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Canon EOS 350D - Hur många bilder?
- Trådstartare Dromedar
- Start datum
ixox
Aktiv medlem
Man kan ställa in kameran så att den fungerar utan minneskort, men bilderna man tar då sparas inte. Så svaret på din fråga är troligtvis noll. (Om jag tolkar den korrekt.)
Det följer inte med något minneskort när man köper kameran, men just nu kan man registrera sin kamera och får då ett minneskort på 256 MB med posten efter några veckor.
Sedan finns kanske möjligheten att koppla den till datorn utan att ha minneskort i, men det har jag inte koll på just nu.
Det följer inte med något minneskort när man köper kameran, men just nu kan man registrera sin kamera och får då ett minneskort på 256 MB med posten efter några veckor.
Sedan finns kanske möjligheten att koppla den till datorn utan att ha minneskort i, men det har jag inte koll på just nu.
ixox
Aktiv medlem
Ja, köp ett 1 GB-kort direkt. Jag köpte 512 MB först men insåg snabbt att det var för litet, i alla fall om man som jag vill köra på bästa möjliga jpeg-inställningar.
På ett 1 GB-kort får du rum med ca 270 bilder med nämnda jpeg-inställningar.
Kan även tipsa om att köpa ett Ultra II-kort (om du köper SanDisk), eller motsvarande snabbare kort från annan tillverkare. De är många gånger snabbare än standardkorten, och du kan ha nytta av det i din kamera.
På ett 1 GB-kort får du rum med ca 270 bilder med nämnda jpeg-inställningar.
Kan även tipsa om att köpa ett Ultra II-kort (om du köper SanDisk), eller motsvarande snabbare kort från annan tillverkare. De är många gånger snabbare än standardkorten, och du kan ha nytta av det i din kamera.