Annons

Canon EOS 20D.. vad händer?!

Produkter
(logga in för att koppla)
Nivaa skrev:
Pratade med Cyberphoto under eftermiddagen
de sa att de skullle få in 17 hus i nästa vecka
låter bra köplats 13

Jag hoppas att du har fått rätt information. När jag pratade med dom på förmiddan så sa dom att dom bara skulle få in kiten, kamera+objektiv nästa vecka.
Enbart huset "nån gång i november"

Ingemar

IngemarO skrev:
Jag hoppas att du har fått rätt information. När jag pratade med dom på förmiddan så sa dom att dom bara skulle få in kiten, kamera+objektiv nästa vecka.
Enbart huset "nån gång i november"

Ingemar

Fattar inte att dom håller på att trycka ut massor av kit som nästan ingen vill ha????

Oj.. Då måste ju B&H fått in en jäkla drös kameror...
För de har väl haft kö-system där oxå eller?
O de kan väl inte sätta att de har dem på lager förrens det blir kameror över, eller?
Hoppas då att en riktigt stor packe är på väg hit till Sverige då...

Jag gissar att den senaste förseningen beror på att dom släppte en ny firmware 1.0.5 härom veckan.

Dom vill knappast sälja en massa kameror med 1.0.4 där kameran hänger sig. Så då ska dom uppgradera och testa alla kameror innan dom går ut till affär, vilket säkert är en av anledningarna till förseningen.

StaffanW skrev:
Jag gissar att den senaste förseningen beror på att dom släppte en ny firmware 1.0.5 härom veckan.

Dom vill knappast sälja en massa kameror med 1.0.4 där kameran hänger sig. Så då ska dom uppgradera och testa alla kameror innan dom går ut till affär, vilket säkert är en av anledningarna till förseningen.

Nej, det ska inte ha försenat denna leveransomgång något. De kameror som, enligt utsago, ska komma nästa vecka (v44) är inte "fixade" något och kommer antagligen ha 1.0.3

Fick idag det dystra beskedet att min leverans är uppskjuten från 25/10 till 5/11

Sen får man ju räkna med +/- ett par veckor eller så...

Dock kvarstår att mest troligt inget är gjort åt firmwaren i dessa.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar