masterplan
Guest
Jag har fått erbjudande om att köpa en Canon 1Ds till ett väldigt lågt pris. Men jag tänkte höra om nån vet om Canon har några nya Eos-kameror med mer än 10 megapixlar på gång? 1Ds har väl USB-utgång, eller? Tacksam för råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe skrev:
1Ds börjar nå ålderns höst och en del uppdateringar har gjorts på tekniksidan sedan dess. Jag tippar på att vi får se en uppdaterad variant typ 1Ds Mk II, med bättre brusreducering, snabbare signalbehandling och E-TTL II. Mao. samma förbättringar som 1D Mk II fick.
Priset lär väl hamna på samma som nuvarande 1Ds.
Dagens underdrift...det är som 1400:- för en 300D ungefär..jenz79 skrev:
Det låter väldigt billigt!
Inga problem om du skulle ångra dig..jag köper den för 14 papp utan problem.masterplan skrev:
Ja, jag köper den nog.
Utmärkt! [email protected] ;-)masterplan skrev:
Jaså du, Kim? okej, jag säger till dej om jag vill sälja,
masterplan skrev:
Ja, jag köper den nog. Den är inte stulen, är köpt i Tyskland. Men för att stilla min nyfikenhet: Vilka problem skulle en stulen kamera medföra?
gerhardp skrev:
Att köpa stöldgods är, i mina ögon (och i lagens), samma sak som att stjäla själv. Du blir en tjuv själv helt enkelt. Du uppmuntrar brottslingar att stjäla mer, eftersom du ger dem avsättning för det de kommer över i sitt brottsutövande. Om ingen befattade sig med stulna prylar skulle naturligtvis så gott som alla tillgrepp försvinna och vi skulle få en värld som är trevligare att leva i.