Stertman
Medlem
Är på gång att köpa mig en 30d och har kollat på kittet på cyberfoto där objektivet Canon EF-S 17-85/4-5,6 IS USM ingår.. hör alltid att kitobjektiv är skit och inte är något att ha och undrar om detta är fallet även här? Har inte blivit så bra på allt det här med objektiv än så därför behöver jag lite hjälp.. ska jag köra på det kittet eller köpa enbart huset och ett annat objektiv.. hamnar ju dock hälst i samma prisklass isåfall..
priser på cyberfoto:
Kittet jag tittat på är: Canon EOS 30D + EF-S 17-85/4-5,6 IS USM inkl värdepaket: Extra batteri Soligor + väska Soligor Zoom large + TekQ 2GB 80x minne + UV-filter Soligor Digital high grade 67mm + microfiberduk.. pris 17895 sek
enbart huset kostar 11890 sek.. hur tycker ni jag ska göra? tacksam för all hjälp=).. vill dock inte lägga mer än 18000 för tillfället..
har ju annars mitt 18-55 kitobjektiv från min 300d jag kan trycka på=P men undviker helst detta..
priser på cyberfoto:
Kittet jag tittat på är: Canon EOS 30D + EF-S 17-85/4-5,6 IS USM inkl värdepaket: Extra batteri Soligor + väska Soligor Zoom large + TekQ 2GB 80x minne + UV-filter Soligor Digital high grade 67mm + microfiberduk.. pris 17895 sek
enbart huset kostar 11890 sek.. hur tycker ni jag ska göra? tacksam för all hjälp=).. vill dock inte lägga mer än 18000 för tillfället..
har ju annars mitt 18-55 kitobjektiv från min 300d jag kan trycka på=P men undviker helst detta..