Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon byter verkstadspartner!!
- Trådstartare matlep
- Start datum
Anders Östberg
Guest
Bra, jag är inte imponerad av InfoCare...
danieljansson
Aktiv medlem
Låter bra, har haft en väldigt positiv upplevelse av Intervision för inte så länge sedan.
SM0SBI
Aktiv medlem
Detta gäller CPS-kunder!
Här är PDF'en som kom från Per på Canon idag.
http://www.pressfotograf.se/canon.pdf
Här är PDF'en som kom från Per på Canon idag.
http://www.pressfotograf.se/canon.pdf
Damocles
Aktiv medlem
Man får väl hoppas att de försöker lägga övrig service hos dem också då om det faller väl ut med CPS. Men jag gissar att avtalen löper under några år så vi som inte är CPS får nog dras med Info-Care ett tag till.
Men om Canon nu hoppat över till det så skulle det inte förvåna mig om de fått betala för att inte ge Info-Care den fortsatta uppdraget eller om de lyckats använda någon klausul om undermålig service.
Men om Canon nu hoppat över till det så skulle det inte förvåna mig om de fått betala för att inte ge Info-Care den fortsatta uppdraget eller om de lyckats använda någon klausul om undermålig service.
Robert_Vallentuna
Aktiv medlem
Hmm... Alla killarna från Infocare flyttar med...
Spelar ingen större roll vad firman heter, det är killarna/tjejerna bakom som gör hela jobbet. Hoppas verkligen att jag har fel!
Spelar ingen större roll vad firman heter, det är killarna/tjejerna bakom som gör hela jobbet. Hoppas verkligen att jag har fel!
matlep
Aktiv medlem
Robert_Vallentuna skrev:
Hmm... Alla killarna från Infocare flyttar med...
ja det kan ju diskuteras om det är en sådan bra idé. Vad jag förstår så flyttades servicen från Stockholms Central Service till InfoCare för att de var missnöjda med den service som SCC gav, och då flyttade majoriteten av teknikerna med till InfoCare. Och nu samma sak här.... Det är kanske stor brist på kunniga tekniker? Det jag dock tror är viktigast är att det sker något på verkstadschefs nivå och uppåt, där hade InfoCare stora problem blandannat med prioritering av arbeten och arbetsleding. Det kan ju iallafall förhoppningsvis inte bli sämre än på InfoCare.
/M