ANNONS
Annons

Canon byter verkstadspartner!!

Produkter
(logga in för att koppla)

matlep

Aktiv medlem
Tjohoo!
Canon byter från InfoCare till Intervision! Äntligen har dom lyssnat på de klagomål som framförts. Gäller från 1 December.
/M
 
Intressant, nu frågar man sig var och hur!
Är detta bara lokalt i Skåne eller har Intervision någon mera verkstad lite länge norr ut?

Mvh
Johan
 
Skööönt!!
Jag är inte heller imponerad av Infocare. Har haft min kamera inne där nu i 3 veckor med prio 1 (!) och det har inte hänt nånting.
Innan var min kamera där inne i 2 veckor och dom fixade inte ens alla fel.
 
Man får väl hoppas att de försöker lägga övrig service hos dem också då om det faller väl ut med CPS. Men jag gissar att avtalen löper under några år så vi som inte är CPS får nog dras med Info-Care ett tag till.

Men om Canon nu hoppat över till det så skulle det inte förvåna mig om de fått betala för att inte ge Info-Care den fortsatta uppdraget eller om de lyckats använda någon klausul om undermålig service.
 
Jag pratade med Per igår kväll. Eftersom jag har min kamera inne på service. Alla service killar från InfoCare flyttar över till den nya. Mer info till alla kommer på måndag.

-Anna

PS Öppethus på fredag med gratis iPod till de första där....
 
Hmm... Alla killarna från Infocare flyttar med...

Spelar ingen större roll vad firman heter, det är killarna/tjejerna bakom som gör hela jobbet. Hoppas verkligen att jag har fel!
 
Robert_Vallentuna skrev:
Hmm... Alla killarna från Infocare flyttar med...

Spelar ingen större roll vad firman heter, det är killarna/tjejerna bakom som gör hela jobbet. Hoppas verkligen att jag har fel!

ja det kan ju diskuteras om det är en sådan bra idé. Vad jag förstår så flyttades servicen från Stockholms Central Service till InfoCare för att de var missnöjda med den service som SCC gav, och då flyttade majoriteten av teknikerna med till InfoCare. Och nu samma sak här.... Det är kanske stor brist på kunniga tekniker? Det jag dock tror är viktigast är att det sker något på verkstadschefs nivå och uppåt, där hade InfoCare stora problem blandannat med prioritering av arbeten och arbetsleding. Det kan ju iallafall förhoppningsvis inte bli sämre än på InfoCare.

/M
 
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar