Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon 600D 18-135

Produkter
(logga in för att koppla)

Mane

Medlem
Glad amatör funderar på att köpa en Canon 600D 18-135 för att fota barnen, naturen & lite ditt & datt! Har ingen erfarenhet av kameror som denna men den verkar lätthanterlig & bra. Tror ni den kan passa mig?
Hittade följande erbjudande där Photoshop Elements 10 ingår i priset. Verkar det hyfsat?

http://www.scandinavianphoto.se/produkt/14040410/canon-eos-600d-ef-s-18-135-is-photoshot-elements-10

Behöver jag beställa något mer extra än en väska till att börja med?

Tack på förhand!
 
Den kameran är helt ok. Objektivet är det inget fel på heller, ett bra alround objektiv och funkar bra till de motiven du nämner. Jag har ett sådant objektiv själv. Är du sugen och har pengarna så är det bara att klämma till. Du behöver inget mer, ja kanske väskan då som du nämner. Det bästa är naturligtvis om du kan ta dig till en butik som har just den kameran och det objektivet och känna och klämma på det lite, alltid ett extra plus om det ligger bra i handen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.