Jag har haft en lång lång diskussion med denna påstådda Kathleen Foody. Men företaget jag fått info att dom har heter "Yourcare limited" i London.... !!!!! Jag har köpt alla företagsuppgifter som finns på detta företag och det är knepigt men det har en omsättning och 4 involverade personer. Alla med afrikanska namn.
Det jag måste säga är att dom/han/hon eller vem det nu egentligen är är mycket slipade. Dom framstår som produktanalfabeter, men dom har alltid svar på mina frågor, och dom svarar!!!
Jag bestämde mig för att ta lotten. Jag krävde bilder på en kamera och fick ett gäng bilder. Efter lite mer jobbiga frågor till dom bad jag att dom skulle ta några bilder till. För min del var ju detta för att bekräfta att det var på samma utrustning, Paketet skulle nämligen innehålla mycket mer än själva originlutrustningen. Jag fick ännu en bild, Eller tom. 2. Men dom var dåligt upplösta så jag hade svårt att avgöra om det var samma eller inte. Det jag kunde avgöra var att de åtminståne var snarlika. Samma bärväska (ej original) och ett antal batterier för mycket, ett minneskort extra osv.
Kameran påstogs vara ny, men det är jag säker på att den inte är efter dom första bilderna. Men för det löjliga priset kvittar ju detta. För det priset får den för mig gärna tom. vara trasig.
Jag har ifrågasatt deras ärlighet ett flertal gånger och dom svarar ganska oförstående till att jag undrar. Dom vill nu ha ett par tusen extra för att jag inte ville betala mer än priset från början. Jag sa nämligen att jag kunde betala för att dom fotade efterom dom var lite ovilliga till detta. När dom väl fotat ville dom inte ha denna betalning extra ... - då. Men sen drog dom nog öronen åt sig, för nu vill dom ha dom pengarna, och jag står i valet och kvalet om jag ska våga eller inte.
Det otäcka med det här är att dom har inte röjt sig en enda gång egentligen, och jag har försökt med massor av fintar.
Det sista nu är att eftersom jag inte vågar lita på dom så har DOM föreslagit att jag ska komma dit och hämta ut grejorna, vilket jag inte är så pigg på. Lite rädd om hälsan, och skulle det handla om stulet gods vill man ju inte stå med grejorna i näven i tullen precis.
Jag har polisanmält händelsen men har redan fått beskedet att detta brott inte kan utredas. Va Fan!!!
Ska dom få hålla på och bluffa??? Eller sälja stöldgods???''
Nu är jag sugen på att slutföra affären men i samråd med polisen, men polisen är ju inte intresserade. Varför???
Något som förundrar mig är att det står så lite att hitta om denna Kathleencamcorder. BLir folk lurade försöker dom väl varna andra kan man tycka...
Är det nån som skulle vilja följa med över och se efter om detta ställe finns.Jag har så svårt att släppa det här. Det känns ju som man måste agera polis på egen hand här....