ANNONS
Annons

Canon 350D vs Nikon D70s

Produkter
(logga in för att koppla)

Freddan77

Medlem
Börjar växa ur min IXUS 55, kommer helt enkelt att köpa en digital systemkamera. Nybörjare som jag är så tänker jag mig en kamera där ingångskitet inte bör komma så långt ifrån 10 000 kr. Har kollat in mig lite extra på ovan nämnda modeller, och det är jättesvårt att veta vad som skulle göra den ena bättre än den andra.

Är detta rätt forum att bolla upp frågan om någon har några sakliga åsikter i frågan? Eller är det en smaksak hur jag tycker de ligger i handen o s v?

Vore tacksam för lite feedback, eller om någon vet någon annan tråd där liknande fråga diskuteras.

Tack på förhand!
 
Finns väldigt många trådar om 350D vs. D70. Finns t o m en hel forumavdelning för vs.-trådar. Kolla där, eller använd sökfunktionen. :)
 
Jag tror att det finns mycket informtion om just din frågeställning. Testa att söka.

Jag tycker att D70'n ligger bättre i handen så den blev mitt val. Vilken Digitalsystemkamera man än köper så blir man förmodlingen väldigt nöjd.

Edit:Nån hann före...
 
Tack för hjälpen! Hade lite svårigheter att hitta rätt forum i forum-trädet. Nu har jag flyttat frågan till vs forumet istället!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.