Annons

Canon 350D - olika priser

Produkter
(logga in för att koppla)
Hur kan den vara billiagre här är var då? tycker det lät rimligt, har sett fler ställen (kampanjer)som sålt 350D med objektiv billigare.
 
Krukan skrev:
jasså, jag har inte hittat några fler sånna har du några adresser? =)


Priset jag har sett som vanligast ligger runt 7500-8500 och uppåt (för ett objektiv) det är väl samma grejjer som ingår på den här billiga plus ett extra objektiv?
 
Det där var rätt billigt...undrar hur lång tid det tar för att få hem den... bara hus kostar ju 6500:- tar två tre dagar att få hem. 7200 ink moms är bra pris.
 
Clubson skrev:
Det där var rätt billigt...undrar hur lång tid det tar för att få hem den...


Det stod att det skulle ta 1-3 veckor men man vet ju inte, känner inte igen "the clickstore.se" heller så har ingen erfarenhet av dem. Men det verkar ju inkludera allt som alla andra affärer säljer med...
 
Nyhetens behag brukar ju trissa upp priserna, men till slut så lugnar det ner sig och priserna sjunker. Min 350D kostade 8795 kr när jag köpte den i mitten av mars förra året och då ingick kitobjektivet "Canon EF-S 18-55/3,5-5,6". Det fanns även då möjlighet att välja till två objektiv, men det alternativet var dyrare och därför ointressant. Dessutom så visste jag inte då vilka slags bilder jag ville ta utan ville först lära mig att hantera kameran.

Jag är mycket nöjd med min 350D, men hade jag köpt en digital systemkamera nu så hade jag nog köpt en Konica Minolta Dynax 5D eller 7D istället på grund av den inbyggda anti-skakfunktionen i kamerahuset. I Canon-systemet får man lov att köpa särskilda objektiv med denna funktion och de är då också dyrare.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.