Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Canon 300D - hackuppdatering?!
- Trådstartare Lazze2
- Start datum
Lazze2
Aktiv medlem
Någon som inte lyckats...
... uppdatera sin 300D med det ryska hacket - mer än jag??
Kan det vara så att det har lagts till en spärr i originalprogramvaran (kameran köpt ca 20/10), eller är det "operatörsknutet"?
Har nu gjort flera försök med olika filer - bl.a. en som funkat på en forummedlems kamera, men jag når samma resultet hela tiden:
-- Efter att ha kopierat över filen till minneskortet,
--- startat kameran,
---- svarat ja på frågan om uppdatering,
----- händer det inget mera än att texten "re-writing firmware" kommer upp och
------ den liggande "barometern" förblir tom och innehållslös!
-------Kameran svarar inte på några kommando, med mindre än att batteriet tas ut.
Trodde jag kunde det där med att kopiera över till annan enhet osv, efter att ha arbetat ca 20 år med datorer... Bl.a. på den tiden det fanns något som hette DOS!
... uppdatera sin 300D med det ryska hacket - mer än jag??
Kan det vara så att det har lagts till en spärr i originalprogramvaran (kameran köpt ca 20/10), eller är det "operatörsknutet"?
Har nu gjort flera försök med olika filer - bl.a. en som funkat på en forummedlems kamera, men jag når samma resultet hela tiden:
-- Efter att ha kopierat över filen till minneskortet,
--- startat kameran,
---- svarat ja på frågan om uppdatering,
----- händer det inget mera än att texten "re-writing firmware" kommer upp och
------ den liggande "barometern" förblir tom och innehållslös!
-------Kameran svarar inte på några kommando, med mindre än att batteriet tas ut.
Trodde jag kunde det där med att kopiera över till annan enhet osv, efter att ha arbetat ca 20 år med datorer... Bl.a. på den tiden det fanns något som hette DOS!