Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

CANON 1Ds eller KODAK DCS pro/n

Produkter
(logga in för att koppla)
Det blev en Kodak.

Jag bestämde mig samma sekund som jag öppnade paketet med förstoringen på Dox. Perfekta färger direkt utan en massa jobb i Photoshop. Jag behövde inte ens interpolera upp bilden för att göra en 40x50-förstoring.

PerFogelberg skrev:
Det blev en Kodak.

Jag bestämde mig samma sekund som jag öppnade paketet med förstoringen på Dox. Perfekta färger direkt utan en massa jobb i Photoshop. Jag behövde inte ens interpolera upp bilden för att göra en 40x50-förstoring.

Grattis Per! :) Ska bli kul att se resultaten.. Hoppas du blir nöjd med den.

/Mikael

Jag köpte ett demoex för drygt halva priset. Allt låg i originalkartongen knappt öppnat. Dvs 21000 i rabatt.

Det är tyvärr svårt att visa resultatet här eftersom den gör sig bäst på 40x50-förstoringar. Den senaste bilden i mitt album är från kameran.

Grattis får man väl säga då kanske, ska bli kul att se förstoringarna av den på papper istället för på skärm.

sagan skrev:
Jag vet, det var en avrundning, jag tror inte en skillnad på 0.5Mp har någon avgörande skillnad för resultatet.

Säg inte det, det flesta PDAer och telefoner har inte mer :)

Per, det verkar vara en spännande kamera. Hoppas de kommit tillrätta med alla problem man hört om. Det är inte utan att man blir lite avundsjuk men Å andra sidan släpar jag med mej kameran överallt och då skall man inte klaga. D70n är ganska smidig.

/AnWi

Jag fattar väl det men man måste ju få skoja lite.
Klart man blir avundsjuk också. Tänk att få fylla disken med bilder från den kameran...men jag får trösta mej med att nästan 2 timmars promenad med D70n och ett par gluggar inte resulterade i värkande rygg och babianarmar.

/AnWi (som ännu inte tjänat ett öre på bilder).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar