Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Camouflage för fågelfoto?
- Trådstartare Vandraren
- Start datum
Tigerjohan
Aktiv medlem
Ett tips om ni arbetar med cammonät är att sätta fast en lättviktspressening i nätet. Då fastnar nätet inte lika mycket i grenar och annan bråte, samt att ni får någon form av regnskydd också.
De två viktigaste sakerna att få bort när det gäller maskering är dels rörelser samt ev reflexer från linser. Men det är dessa saker som maskeringsnäten skall ta bort. Undvik även att skapa raka linjer, detta är en form som naturen inte använder sig så ofta av.
Är ni osäkra på hur bra ni syns eller inte syns be en kompis ta kort på er när ni har maskerat er.
Baracuda näten funkar bra när det gäller IR dämpning, men med tanke på priset på dessa nät och fåglars förmåga till att nyttja IR så är det inte någon idé att köpa baracudanät.
De två viktigaste sakerna att få bort när det gäller maskering är dels rörelser samt ev reflexer från linser. Men det är dessa saker som maskeringsnäten skall ta bort. Undvik även att skapa raka linjer, detta är en form som naturen inte använder sig så ofta av.
Är ni osäkra på hur bra ni syns eller inte syns be en kompis ta kort på er när ni har maskerat er.
Baracuda näten funkar bra när det gäller IR dämpning, men med tanke på priset på dessa nät och fåglars förmåga till att nyttja IR så är det inte någon idé att köpa baracudanät.
foto totto
Aktiv medlem
Jag börjar bli lite sugen att testa kammo. Men ekonomin är inte så stor, jag har mest kikat på
http://www.garderoben.se/produkt.php?id=319
som det länkades till ovan. Tänkte kolla om någon har det och har något att säga om det! Eller om någon har några andra tips? Har funderat att åka till öb, men jag tycker att de aldrig brukar ha såna saker...
Tommy
http://www.garderoben.se/produkt.php?id=319
som det länkades till ovan. Tänkte kolla om någon har det och har något att säga om det! Eller om någon har några andra tips? Har funderat att åka till öb, men jag tycker att de aldrig brukar ha såna saker...
Tommy