Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Camera raw
- Trådstartare HiC
- Start datum
christerorebro
Aktiv medlem
Har du uppdaterat Camera Raw sedan ursprungsinstallationen av CS3 gjordes? Här är en länk till ACR 4.6.Efter att jag fått en crash i cs3 så gjorde jag en ominstallation, Nu kan jag inte öppna en bild i camera raw. Vad kan jag göra? Hittar ingenting att installera om heller som kan tänkas vara det.
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4036
HiC
Medlem
inget resultat
Trots er hjälp har jag inte fått det att fungera. Den enda gången jag får upp en bild i camera raw är när den redan är behandlad där, kan dock inte komma åt att redigera en annan bild där. Så det är ju trots allt installerat men kan inte öppna det, hittar heller inte någon exe-fil till camera raw.
Trots er hjälp har jag inte fått det att fungera. Den enda gången jag får upp en bild i camera raw är när den redan är behandlad där, kan dock inte komma åt att redigera en annan bild där. Så det är ju trots allt installerat men kan inte öppna det, hittar heller inte någon exe-fil till camera raw.
christerorebro
Aktiv medlem
Filen heter oavsett version alltid 'Camera Raw.8bi'
HiC
Medlem
Filen heter oavsett version alltid 'Camera Raw.8bi'
Tack för snabbt svar. Den filen finns där den ska men hur gör jag om jag öppnar tex Bridge och vill öppna bilden för att redigera i Raw? Tidigare kunde jag bara högerklicka och välja "öppna i camera raw" men det finns inte längre.
wfrank
Aktiv medlem
Tack för snabbt svar. Den filen finns där den ska men hur gör jag om jag öppnar tex Bridge och vill öppna bilden för att redigera i Raw? Tidigare kunde jag bara högerklicka och välja "öppna i camera raw" men det finns inte längre.
Ser du bilden i Bridge, så ska du göra som jag beskrev ovan. Då ska det funka. Att du ser bilden betyder att du har rätt drivisar inne (/tillräckligt modern version som kan läsa dina RAWs). Men cashen kan vara gammal och inakutell, folder för folder. Jag får det problemet i bland om jag samtidigt har Bridge igång och laddar in nya bilder i samma directory jag tittar på.
Annars är det nåt annat fel, kanske som du är inne på, dvs att ACR försvunnit på nåt konstigt sätt. I så fall rekommenderas en total avinstallation innan du ominstallerar paketet igen.