Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Camera Raw export till Photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)

AlexNerö

Aktiv medlem
Fick en ny inloggning till datorn då vi bytte server och nu kan man inte i ACR klicka på öppna i photoshop längre.. Photoshop öppnas men bilden kommer aldrig in i programmet.. kan det vara någon fil som bytt plats när jag fick ny windows inlogg? allt annat fungerar perfekt.
har senaste version av alla program och det fungerade innan..

Fick en ny inloggning till datorn då vi bytte server och nu kan man inte i ACR klicka på öppna i photoshop längre.. Photoshop öppnas men bilden kommer aldrig in i programmet.. kan det vara någon fil som bytt plats när jag fick ny windows inlogg? allt annat fungerar perfekt.
har senaste version av alla program och det fungerade innan..

Tyvärr har jag inget direkt svar på din fråga. Men rent spontant känner jag: Fråga den som gav dig ny inloggning om han/hon kan hjälpa dig, eftersom problemet verkar vara relaterat till inloggning och/eller serverbytet.

ANNONS