ANNONS
Annons

Brus från högt ISO - ok för svart-vitt?

Produkter
(logga in för att koppla)
LeadHead skrev:
Dessa tycker jag var rätt juste.

1822
1834
1793
1947
1945

Vertikalbilden på trummisen med gitarren i förgrunden (ser inte vad den heter, Flash är djäfvulens påfund).

Överlag bra bilder men få verkar representativa för bandet som helhet. Om man bara fick en bildplats skulle det vara lurigt att välja...

Ålrajt, tack! Jo, några av "årtalen" ovan hör till de som jag sållat ut för tidningen. Sidu det är ju så att eftersom jag inte har en enda representativ bild för bandet som helhet så måste tidningen publicera tre bilder. Trick of the trade. ;-) Nä, du har nog rätt i att nån bredare bild hade suttit bra. Tänkte inte alls på det när jag plåtade. Man lär sej!

Sade jag det förresten? Flash kommer från ett varmt ställe och bör återförvisas dit.

Jasså du menar röven? Oj, nu sa jag det... Nämen flash är väl trevligt - så länge man kan använda det... jag kör JAlbum rakt av, in med bilderna, ut med en färdig sida. Så smidigt så. Och rätt snyggt också. Ja utom då jag gör tumbnailsen aningen för stora...

/Andreas

EDIT: F.ö LeadHead: vad sägs om bild 1890 som någorlunda representativ bild för hela bandet? Synd bara att basisten är så igengrummlad och stillastående...

Senast ändrad:
1890 var väl också ok.

Anledningen till att Flash ska tillbaka till det helvete där det skapades är bland annat den där mouseover-scrollern samt att högformatbilderna blir högre än skärmytan utan att scrolla (därav att jag inte kunde läsa numren på dessa).

Bild 1856 är den enligt mitt tycke den bästa, för även om den bara visar en medlem så är det den som visar mest spelglädje och det är väl nog så representativt för bandet.

ANNONS