Highweiss
Aktiv medlem
LeadHead skrev:
Dessa tycker jag var rätt juste.
1822
1834
1793
1947
1945
Vertikalbilden på trummisen med gitarren i förgrunden (ser inte vad den heter, Flash är djäfvulens påfund).
Överlag bra bilder men få verkar representativa för bandet som helhet. Om man bara fick en bildplats skulle det vara lurigt att välja...
Ålrajt, tack! Jo, några av "årtalen" ovan hör till de som jag sållat ut för tidningen. Sidu det är ju så att eftersom jag inte har en enda representativ bild för bandet som helhet så måste tidningen publicera tre bilder. Trick of the trade. ;-) Nä, du har nog rätt i att nån bredare bild hade suttit bra. Tänkte inte alls på det när jag plåtade. Man lär sej!
Sade jag det förresten? Flash kommer från ett varmt ställe och bör återförvisas dit.
Jasså du menar röven? Oj, nu sa jag det... Nämen flash är väl trevligt - så länge man kan använda det... jag kör JAlbum rakt av, in med bilderna, ut med en färdig sida. Så smidigt så. Och rätt snyggt också. Ja utom då jag gör tumbnailsen aningen för stora...
/Andreas
EDIT: F.ö LeadHead: vad sägs om bild 1890 som någorlunda representativ bild för hela bandet? Synd bara att basisten är så igengrummlad och stillastående...
Senast ändrad: