Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra pris på Nikon D700
- Trådstartare lait
- Start datum
Makten
Aktiv medlem
Du skämtar va? Jag skulle aldrig sätta ut telefonnummer eller mailadress på internet. Det är att be om problem med försäljare, spammare och allmänna idioter som inte respekterar privatpersoners integritet.Gillar inte annonser där inte säljaren uppger telefon numret.
Surgeon
Aktiv medlem
Jag sätter aldrig ut mitt riktiga telefonnummer numera, detta efter att ha sålt en bil och blivit uppringd av många konstiga människor med konstiga ideer vad de skulle göra om de inte fick köpa bilen för halva utsatta priset.
numera kör jag med ett kontantkort som inte används till något annat
Tråkigt att det blir så
numera kör jag med ett kontantkort som inte används till något annat
Tråkigt att det blir så
Pippo
Aktiv medlem
Nja, bluff behöver det definitivt inte ha varit. En beg d700 gick att köpa för en 1.000-1.500 extra från FS redan för ca 1 år sedan.
Edit: Skulle inte heller ha satt ut mitt telefonnummer i annonsen utan lämnar ut det om det närmar sig affär. Finns gott om galningar och "kompisar" där ute.
Edit: Skulle inte heller ha satt ut mitt telefonnummer i annonsen utan lämnar ut det om det närmar sig affär. Finns gott om galningar och "kompisar" där ute.
ErlandH
Aktiv medlem
Det är ett klassiskt trick bland bluffannonsörer att påstå att man kan hämta på plats i Torsby, Älvdalen, Wilhelmina eller någon annanstans långt från ära och redlighet. De ytterst få spekulanter som finns i de krokarna möts av märkliga svepskäl. (Jag har själv svarat på annonser om bl a mobiler och datorer och hävdat att jag har "kusin" eller liknande på orten.)Jag tror inte det är en bluff,man fick ju hämta den på plats,tycker att det skönt att veta att priset på väg ner på D700