Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra pris på Nikon D60-paket?
- Trådstartare Jonnster
- Start datum
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Nypriset för hus plus de två objektiven är på CP 7890, så med lite extragrejor ser det väl rimligt, förutsatt att allt är i perfekt skick. Då räknar jag med att du köper av en handlare och inte privat och att det finns garanti kvar.
Har fått ett erbjudande att köpa ett monter-ex av Nikon D60 tillsammans med 18-55/3,5-5,6 (utan VR) + 55-200/4,0-5,6 VR objektiv. En nikon orginalväska, 2gb minneskort och fjärrkontroll. Detta skulle jag betala 6200kr för. Kameran är väldigt lite använd.
Bra pris?
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Då hade jag inte tvekat.
Det är av en handlare så garanti finns. 55-200 objektivet är nytt och 18-55 objektivet sitter på kameran i montern, alltså väldigt lite använt.
Sven Blomquist
Aktiv medlem
På kortare brännvidder är VR inte till så stor hjälp som på ett längre. Det finns inte många korta objektiv med VR eller IS för Canon. Det kostar ju dessutom en slant att stoppa dit och kan man klara sig utan så är det ju ingen bra idé att lägga pengar på det.
Det som gör att jag tvekar lite är att det inte är VR på 18-55 objektivet men han i affären sa att det inte spelade så stor roll när det var just 18-55, är det dumt att köpa ett objektiv utan vr till d60n?