Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bra foto butiker i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag handlar det mesta på Fotokungen. Har mycket på hyllan och bra priser, bara nytt dock.

fotokungen.com

ligger på Kocksgatan på söder

... och höga priser:). Jag behöver inte gediget kunnande eftersom jag har fotosidan.se.

Jag tycker heller inte att dom är speciellt trevliga.. Men jag har iofs bara köpt småsaker där.

servicen är canon. :) Jag har handlat där visserligen men att bli mött med frågan om man vill ha en kaffe är sjysst, Procenter är grymma med. Där står det ALLTID kaffe klart på bordet till kunderna.

servicen är canon. :) Jag har handlat där visserligen men att bli mött med frågan om man vill ha en kaffe är sjysst, Procenter är grymma med. Där står det ALLTID kaffe klart på bordet till kunderna.
Märkligt. När jag går till min lokala kaffebar står det ALLTID några nya intressanta objektiv på bordet till kunderna.

;-)

Hej

Min erfarenhet är att Fotokungen eller Japanphoto är dom som håller lägst priser. Fotokungen´s personal är trevliga men vill man fönstershoppa är det inget ställe att åka till. Butiken är liksom ett hål i väggen bara -:) .Japanphoto är lite bättre. Vill man fönstershoppa skulle jag rekommendera Rajala eller Scandinavianphoto.
Fredrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar