Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra foto butiker i Stockholm?
- Trådstartare annizz
- Start datum
matlep
Aktiv medlem
Jag skulle vilja ha tips på bra fotobutiker i Stockholm, även begagnade prylar..
Beror väl på vad du är ute efter. Men dessa finns blandannat.
www.rajalacamera.se (Nytt & Begagnat, välsorterad)
www.schonherrsfoto.se (Nytt & Begagnat)
www.wibergsfoto.se (Nytt & Begagnat, har mycket analoga kameror)
www.scandinavianphoto.se (Mest nytt)
www.japanphoto.se (Bara nytt)
and30ers
Aktiv medlem
jalle_fotograf
Aktiv medlem
Kameradoktorn är BÄST!!!!!
Anders Östberg
Guest
Kameradoktorn är BÄST!!!!!
Om man i första hand gillar Nikon, annars kanske andra butiker är BÄTTRE!!!!!
jalle_fotograf
Aktiv medlem
servicen är canon. Jag har handlat där visserligen men att bli mött med frågan om man vill ha en kaffe är sjysst, Procenter är grymma med. Där står det ALLTID kaffe klart på bordet till kunderna.
ErlandH
Aktiv medlem
Märkligt. När jag går till min lokala kaffebar står det ALLTID några nya intressanta objektiv på bordet till kunderna.servicen är canon. Jag har handlat där visserligen men att bli mött med frågan om man vill ha en kaffe är sjysst, Procenter är grymma med. Där står det ALLTID kaffe klart på bordet till kunderna.
;-)
Graylingman
Aktiv medlem
Fredrik Åkesson
Aktiv medlem
Hej
Min erfarenhet är att Fotokungen eller Japanphoto är dom som håller lägst priser. Fotokungen´s personal är trevliga men vill man fönstershoppa är det inget ställe att åka till. Butiken är liksom ett hål i väggen bara - .Japanphoto är lite bättre. Vill man fönstershoppa skulle jag rekommendera Rajala eller Scandinavianphoto.
Fredrik
Min erfarenhet är att Fotokungen eller Japanphoto är dom som håller lägst priser. Fotokungen´s personal är trevliga men vill man fönstershoppa är det inget ställe att åka till. Butiken är liksom ett hål i väggen bara - .Japanphoto är lite bättre. Vill man fönstershoppa skulle jag rekommendera Rajala eller Scandinavianphoto.
Fredrik
dsa1979
Aktiv medlem
Fotokungen har ett sortiment av demoprodukter. Köpte själv en kamera för runt 800 kr, nyservad hos Canon-verkstad.
http://www.fotokungen.com/utforsaljning--demoartiklar-c-304-1.aspx
http://www.fotokungen.com/utforsaljning--demoartiklar-c-304-1.aspx