Annons

Bra billig nätbutik i USA ?

Produkter
(logga in för att koppla)

PIC-ke

Aktiv medlem
Nu är det bråttom !

Canon EF 28-300 mm F3.5-F5.6 L IS USM

Måste hitta en pålitlig och billig nätbutik i USA som vänner i Florida kan beställa hem ett Canonobjektiv ifrån.

Har ni erfarenheter av bra shoppar i USA?

Var snälla och posta länkarna här :)

mvh: Niclas

Det finns en sökfunktion för att söka i forumet.... På www.pricegrabber.com kan du kolla en hel del priser på butiker i USA. www.dealtime.com är också hyfsad. Var väldigt noga med att läsa andra kunders erfarenheter från firmorna INNAN du beställer eller så kan det bli tråkigt. Använd alltid ett kreditkort när du beställer och helst ett från USA. Det kortar vanligtvis ned processen en hel del.

Lycka till

H

Adaptall är en fiffig grej från Tamron som gick ut på att de tillverkade ett objektiv som sen passade till alla kameramärken, med en adapter. Det är adaptern du måste ha.

Det var länge sen jag såg några nya adaptalladaptrar men begagnade brukar de gå för ca 150 kr.

Men okej.. requiers mount skulle isf betyda; "måste monteras"..? Eller? Låter lite "over-kill" att skriva ut det isf.. *skrattar lite*

Och en adaptalladapter kan jag köpa i vilken beg.butik som helst?

// Linda - som gillar att fråga.. =)

potion skrev:
Och en adaptalladapter kan jag köpa i vilken beg.butik som helst?
Javisst, bara den är för din kamerabajonett. Sen finns det väl ett par versioner av adaptall också, I och II om jag inte minns fel.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto