Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bröllopsfotografering(Hjälp)

Produkter
(logga in för att koppla)

foto_rere

Aktiv medlem
Behöver hjälp med hur jag ska ställa in kameran inför fotograferingen, ni får gärna adda min msn o hjälpa mig där, [email protected]. Här på sidan skriver jag vad somfinns på min kamera så kan ni ge tips o råd om de olika funktionerna,

White Balance
Manual WB
Metering
ISO

Bilagor

• pict02081.jpg
    pict02081.jpg
    40.1 KB · Visningar: 175
Med tanke på tidigare trådar och frågor så säger jag: Kör auto på allt. självklart är vi här för att hjälpa men med tanke på var din kunskap verkar ligga så känns det enklast att säga auto inför bröllopet. Hoppas bara inte du ska ta betalt för bilderna.

Annars säger jag som jag sa innan:

Läs manualen noggrant, läs Fotosidans Fotoskola, jag länkade innan till den. Öva mycket och fråga om du stöter på några specifika problem.

Den fråga du ställde nu är för komplex för att överhuvudtaget kunna besvaras utan att göra allt ännu svårare.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar