Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bröllop och regn
- Trådstartare defiant
- Start datum
volkers
Aktiv medlem
hur gör ni om det regnar mycket när ni skall fota bröllop? Vad har ni för backupplaner? har ni bildexempel på yckade bilder?
du kan kolla genom bloggen på www.brollopsfotografer.com för att få inspriation, massvis med lyckade bilder
//Volker
Erik Schalin
Aktiv medlem
Studio, varmt & skönt...
Erik Schalin
Aktiv medlem
Skulle spela minigolf i parken i Hjo en gg.
Inte kul för paret som kommer & när fotografen fått fram sina blixtar så slår regnet till & blåsten vänder paraplyet ut & in på stört. Som tur var hade de ju bilen med sig.
Inte kul för paret som kommer & när fotografen fått fram sina blixtar så slår regnet till & blåsten vänder paraplyet ut & in på stört. Som tur var hade de ju bilen med sig.
Jewster
Aktiv medlem
Jättefin bild, har blivit lite inspirerad nu... Tack!
Tack, tack. Ett litet tips om det blir blött. Ha med flera olika paraplyer, både mörka och ljusa. Av en slump hade brudparet själva det i detta fall. Det visade sig att bägge kom till användning. Vi gick ju en runda i omgivningarna och plåtade mot olika bakgrunder. Paraplyet erbjuder ju en liten gloria kring parets huvuden, och jag alternerade mellan ett mörkt paraply som på bilden när den för dagen ljusgrå himlen var bakgrund, och ett ljusare paraply när den mörkare skogen var i fonden.
Erik Schalin
Aktiv medlem
Går ju också ta en kyss som en hemlig siluettbild på paraplyet om det är sol. Förutsätter ju ett ljust paraply.
Popcorn
Aktiv medlem
I dag var det ju onekligen en regnig dag, i alla fall kring Enskede kyrka i Stockholm där mitt uppdrag var. Jag tog till plan B, dvs. en del bilder inne i kyrkan där det fanns en trapp med fönster upp till orgelläkaren plus att jag satt paret i bilen och åkte iväg till en gångtunnel under Enskedevägen. En del bilder på hur det blev finns på min blogg, inlagda dagens datum, www.fotograflindisima.blogspot.com .
Anna Sigvardsson
Avslutat medlemskap
I dag var det ju onekligen en regnig dag, i alla fall kring Enskede kyrka i Stockholm där mitt uppdrag var. Jag tog till plan B, dvs. en del bilder inne i kyrkan där det fanns en trapp med fönster upp till orgelläkaren plus att jag satt paret i bilen och åkte iväg till en gångtunnel under Enskedevägen. En del bilder på hur det blev finns på min blogg, inlagda dagens datum, www.fotograflindisima.blogspot.com .
Underbar bild! Herregud vad vacker den är! Tack så jättemycket för inspirationen! Mvh /anna