Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bouncer

Produkter
(logga in för att koppla)
Observera att alla priser man ser på Dealextreme är inklusive frakt! Otroligt men sant. Företaget leverar vad de lovar, har beställt en massa (o)nödiga prylar därifrån.

/ Jonas
 
Länken till dealextreme fungerar inte...

Någon som kan länka så man hittar den på deras hemsida?

MVH / M.Holmberg

Verkar vara borttagen, såg den senast i helgen när jag kollade..Kanske den återkommer.På dealextreme brukar den kallas "Advanced flash diffuser" ...Har sett den på e-bay förut ...Kanske kan vara idé att kolla..
 
Då min beställning av whale tail liknande diffusor från deal extreme verkade dra ut på tiden gjorde jag en egen lösning.
Jag tog en 2liters glassförpackning och karvade lite i den för att kunna fästa den på blixten med gummisnoddar.
Billig materialkostnad och fungerar riktigt bra.
 

Bilagor

  • Matti's%20kamera%20003.jpg
    Matti's%20kamera%20003.jpg
    12.6 KB · Visningar: 332
Ska testa att fixa lite andra lock till min Gb-bouncer. Kan ju tex sätta nån annan färg eller kanske metall tape. Ska nog även testa lite andra placeringar av "fästet".
 
Jag gjorde oxå från en glassbox för något år sedan...

Men sen tog jag tyg från en gammal paraply och gav den ett fint kostym!




Då min beställning av whale tail liknande diffusor från deal extreme verkade dra ut på tiden gjorde jag en egen lösning.
Jag tog en 2liters glassförpackning och karvade lite i den för att kunna fästa den på blixten med gummisnoddar.
Billig materialkostnad och fungerar riktigt bra.
 

Bilagor

  • minibox.jpg
    minibox.jpg
    8.6 KB · Visningar: 197
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.