ANNONS
Annons

Borja om fran borjan

Produkter
(logga in för att koppla)

EmilGin

Medlem
Hej! Jag jobbar just nu som fotograf i Malaysia och planerar pa att aka hem till Sverige innan jul. Nu ar det sa att jag har ingen aning vad jag ska gora, starta en studio har jag inte budget for och ar nog inte tillrackligt bra for den delen sa jag skulle behova lite tips om var/hur jag kan soka jobb nu nar jag kommer hem.

Det enda jag kan komma pa ar kontakta diverse studios/fotografer for assistens jobb mm, ar det nagon som har lite tips kanske?

Och ta garna en titt pa min portfolio, www.emilginang.com

Mvh

Emil
 
Har funnits en del jobb ute som mäklarfotograf och förskolefotograf där jag jobbar. Kolla AMS.se
 
Brainstorming: Bröllopsfoto, mäklarfoto och produktfoto. Något som jag har funderat på är om det inte skulle kunna löna sig att fota begagnade bilar som ska annonseras ut till försäljning. Bra bilder säljer ju. Om man bor i en större stad så borde man kunna övertala en bunte bilfirmor att de kommer tjäna mer på att betala för proffsbilder än om de är dumsnåla och fotar själva.

P.S. Jag jobbar ej med foto, men man kan väl ha funderingar ändå. Mer och mer av handeln hamnar på nätet och bilder säljer ju som sagt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.