Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bok om Retuschering och Photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)

Rommel

Avslutat medlemskap
Har köpt CS3 och undrar vilken bok Ni skulle köpa om ni bara kunde köpa en bok? Har inga böcker alls om PS.

Scott Kelby kommer ut med en i slutet av denna månaden med sin "Adobe Photoshop Cs3 Book For Digital Photographers"

eller

Katrin Eismann med sin "Adobe Photoshop Restoration And Retouching" Fast hon utgår från CS2.
Funderade dock på om hon snart skulle släppa 4e upplagan med CS3, fast det kan ju dröja om det överhuvudtaget kommer ut en ny utgåva.

Båda kostar lika mycket och det känns som om det räckte med en av dessa böcker. Förstår jag Mattias från moderskeppet.se så är Eismann bättre än Kelby. Men Kelby har version CS3 och Eismann CS2. Är det stor skillnad på CS2 och CS3?

Tack för alla svaren i förhand.

/Rommél
 
Jag har boken från Kelby och den har kommit ut för ett bra tag sedan. Du tänker nog på den svensköversatta versionen som snart ska släppas. Kelbyboken kan jag rekomendera om du har grundkunskaper i photoshop.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.