Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
BLundsamåkning till Elmia
- Trådstartare mazeson
- Start datum
MikeTheBike
Aktiv medlem
Jag är intresserad och kan ställa upp med bil på lördagen.
Micke
Micke
MikeTheBike
Aktiv medlem
Galtar skrev:
Jag vet senast på tisdag om jag ska åka med. Det finns fortfarande platser alltså? Viktig fråga för en stund; vad kommer det kosta ungefär?! =)
Som jag ser det kostar det bensinpengar + inträde (100kr tror jag). Mat etc tillkommer.
60 mil á 10 kr mil, 4 i bilen borde bli 150:- i bensin. Om vi använder min bil så drar den bara 0.55 l/mil så då kommer vi ner något i kostnad.
För mig spelar det ingen roll vilken bil vi tar, vill bara meddela att min är tillgänglig.
/Micke
Greve Nickon
Aktiv medlem
Min bil är också tillgänglig.
När och var ska vi träffas? Hur lång tild tar det att köra till Jönköping? ett par timmar?
Greven
När och var ska vi träffas? Hur lång tild tar det att köra till Jönköping? ett par timmar?
Greven
Greve Nickon
Aktiv medlem
Eftersom ingen svarat på mitt innlägg så bestämmer jag följande
* Min bil kommer att stå där vi träffades när vi skulle ut till Freddy (östra sidan av stationen).
* Jag kommer att åka därifrån 06:45
* Jag har 4 platser i bilen, det vore bra om ni skrev här vilka som vill åka med så att vi inte saknar en plats på morgonen.
* Jag siktar på att vara uppe strax innan mässan öppnar kl 10:00. ev käka på McDonalds eller liknande innan.
* Jag räknar med att köra tillbaka ca 15 min efter att mässan stänger 16:00 (öppet för diskution)
* Glöm inte att ni som har Nikon kan få er kamera rengjord på plats. Jag gissar att Canon har liknande men jag hittade inget om det.
* Om vi fyller bilen så blir det 150.- per skalle T/R i soppakostnad.
Hoppas att ni inte bangar ur nu utan att vi blir ett gäng som åker.
Greven
* Min bil kommer att stå där vi träffades när vi skulle ut till Freddy (östra sidan av stationen).
* Jag har 4 platser i bilen, det vore bra om ni skrev här vilka som vill åka med så att vi inte saknar en plats på morgonen.
* Jag siktar på att vara uppe strax innan mässan öppnar kl 10:00. ev käka på McDonalds eller liknande innan.
* Jag räknar med att köra tillbaka ca 15 min efter att mässan stänger 16:00 (öppet för diskution)
* Glöm inte att ni som har Nikon kan få er kamera rengjord på plats. Jag gissar att Canon har liknande men jag hittade inget om det.
Greven
Jeppe
Aktiv medlem
Greve Nickon skrev:
Har du inte hört det? Vi Canonägare behöver inte göra rent sensorn...
*Gömmer sig under täcket nu*
Ps.. Glöm inte gruppfotografering vid FS monter 10:20
David H
Aktiv medlem
Greve Nickon skrev:
Eftersom ingen svarat på mitt innlägg så bestämmer jag följande
Greven
Fast vi träffades på västra sidan av stationen när vi skulle ut till freddy, antar att du menar den sidan, går ju knappt att parkera på östra sidan (bangatan).
Jag är signad och är på om jag inte bryter benet eller liknande.
Greve Nickon
Aktiv medlem
Klart jag menar västra sidan, tack för att du rättar mig
Då är vi två
1. Daniel Grimhammar
2. David Högborg
Då är vi två
1. Daniel Grimhammar
2. David Högborg
MikeTheBike
Aktiv medlem
..och jag kommer absolut. Ses vid stationen.
/Micke
/Micke
MikeTheBike
Aktiv medlem
Daniel,
kom precis på att eftersom jag bor i Bjärred och du ska ut på motorvägen vid Flädiekarusellen kanske du kan hämta upp mig där? Det finns en stor parkering till höger precis innan man kör på motorvägen. På så sätt spar jag tid och P-platspengar. Är 6.55 vid denna parkering OK? Mitt mobilnr: 0706 - 405865
/Micke
kom precis på att eftersom jag bor i Bjärred och du ska ut på motorvägen vid Flädiekarusellen kanske du kan hämta upp mig där? Det finns en stor parkering till höger precis innan man kör på motorvägen. På så sätt spar jag tid och P-platspengar. Är 6.55 vid denna parkering OK? Mitt mobilnr: 0706 - 405865
/Micke
Greve Nickon
Aktiv medlem
MikeTheBike skrev:
Daniel,
/Micke
Du menar sammåkningsplatsen med infotavla?
Inga problem.
Då var vi 3
Greven
mazeson
Aktiv medlem
Som jag meddelat tidigare, så får jag avstå Elmia i år och ta hand om min familj istället. Finns inga alternativ.
jag har dock en till som vill åka med, Omar Brännström. Daniel, du kan väl ringa honom (tel 040-496373).
Jag önskar er en god tur och beklagar återigen att jag inte kan åka med/ställa upp med bil.
mvh,
Mats
jag har dock en till som vill åka med, Omar Brännström. Daniel, du kan väl ringa honom (tel 040-496373).
Jag önskar er en god tur och beklagar återigen att jag inte kan åka med/ställa upp med bil.
mvh,
Mats