Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Blogga med IE 10

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Jag brukar använda IE 10 utan kompatibilitetsläge för fotosidan.se, men när jag skriver blogginlägg stökar det till sig om jag inte aktiverar det läget. När jag t.ex. klickar på spara händer det att stora delar av texten jag skrivit försvinner (liksom bilderna).

I kompatibilitetsläge fungerar det bättre, men bilduppladdningsfönstret får lite galen storlek, så när jag laddat upp en bild måste jag manuellt förstora fönstret för att komma åt OK-knappen.

Du är för ovanlig. Jag kör Opera för det mesta och det fungerar inte heller ordentligt med bloggverktyget. Det är i princip Fotosidans bloggverktyg och internetbanken som vägrar fungera som de ska... DN:s sidhuvud bråkar lite också, men det kan vara för att jag stängt av javascript där på grund av vissa annonser.

Hela Flash är ett enda stort säkerhetshål, men bortsett från det borde det fungera att blogga på FS med IE 10 :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar