Annons

BLOCKET! super daniel

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Hej

För ett tag sen kom det upp en tråd här på fotosidan angående Blocket och Daniel Andersson.
Det fanns både gott och ont om denna person.
Många tyckte att han inte verkar seriös. På andra sidan var det många som var super nöjda.

Jag kan inte vara mer nöjd!!!

Jag köpte en D200+18-200mm från Daniel till priset av 16599kr. Jag kan inte tro att det är sant alltså.

Ville dela detta med er att ni ska inte var det minsta skeptiska när ni handlar av honom, han är super trevlig, och skickar varorna inom 1 vecka.

Jag är hel nöjd och ville höra om fler handlat utav Daniel?

MVH

Anders

Hmm..

Vill inte låta onödigt misstänksam, men om en person reggar ett nytt konto på FS och 5 minuter senare skriver gott om misstänkt billig försäljning på Blocket, så känner iaf jag att det osar stöldgods...

Låter mer som om Daniel Andersson skapat ett alter ego i form av Anders Gustavsson för att rättfärdiga sin privata försäljning.

det behöver verkligen inte stämma..

många reggar sig på fotosidan bara för att sälja sina prylar.. inte ett dugg konstigt.

Det finns ju onekligen minst ett par språkliga likheter mellan Daniels tidigare inlägg och ovan inlägg av Anders. Liksom Kjell misstänker jag att det rör sig om dubbla identiteter.

Behöver inte betyda något, men verkar klart misstänkt när en nyreggad medlem hänvisar till en gammal tråd på det här sättet.

Har rapporterat denna tråd till redaktionen. I stället för att vi ska sitta och spekulera och svartmåla personer, så är det bättre att redaktionen undersöker hur det egentligen ligger till.

Mvh
Tomas

Visst var det så. Seriöst, yeah right....

"Båda" personerna är nu spärrade på Fotosidan.

Han skriver att "• 1års garant (Hos närmaste återförsäljare"
Hur kan han ge det?

Det är väl ganska uppenbart att det är något skumt när vederbörande inte går in och skriver mer än det första inlägget i frågan. När det kommer mothugg borde man väl försvara sitt inlägg, eller??

Ja det också.. Hur orkar man vara kriminell? Jobbigt att behöva tänka sig för hela tiden.. det måste ju vara fruktansvärt med ett liv som bygger på lögner... aldrig kunna slappna av, alltid vara tvungen att tänka på vad man säger och till vem..

Nej tack! Jag håller mig till lagen och är sur o bitter istället, det är iaf tillåtet :)

=)

Phew, han var en bluff alltså?
Jag var så nära att köpa från karln, vågade inte tillslut för att han skrev en del misstänksamma saker (email).

Mikke Sandberg skrev:
Det är väl ganska uppenbart att det är något skumt när vederbörande inte går in och skriver mer än det första inlägget i frågan. När det kommer mothugg borde man väl försvara sitt inlägg, eller??

Inte så konstigt att han inte deltar i debatten. Kontot spärrades av redax bara någon timme efter hans inlägg...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar