arringo
Ny medlem
Hej,
Jag har fått en dille på att jag ska börja fota porträtt och behöver en blixt med tillbehör. Har youtubat en del och försökt hitta lite bra nybörjargrejer. Innan jag slår till tänkte jag kolla med er vad ni tror om följande paket? Bra? Dålig? Någon förändring? Räcker det med godox 860ii eller ska man lägga 500kr till och köpa 860iii? Köpa en helt annan blixt? Det är ju black week så fina priser på scandinavian photo.
https://www.scandinavianphoto.se/godox/s2-bowens-s-for-speedlights--ad200ad300ad400-1039638
Jag har fått en dille på att jag ska börja fota porträtt och behöver en blixt med tillbehör. Har youtubat en del och försökt hitta lite bra nybörjargrejer. Innan jag slår till tänkte jag kolla med er vad ni tror om följande paket? Bra? Dålig? Någon förändring? Räcker det med godox 860ii eller ska man lägga 500kr till och köpa 860iii? Köpa en helt annan blixt? Det är ju black week så fina priser på scandinavian photo.
Köp Godox hos oss!
Hos oss kan du köpa studioblixtar, batteriblixtar, kameramonterade blixtar, blixtutlösare, LED-belysningar, ringlight, reflexskärmar, tillbehör och ljusformare som diffusors, softboxar och paraplyer från Godox både online och i butik. Vi har ett brett utbud av Godoxprodukter för alla fotografer...
www.scandinavianphoto.se
Godox XPRO TTL 2,4G radiosändare
Blixtsändare med stor display till Fujifilm
www.scandinavianphoto.se
Godox Paraply Vit/Halvtransparent 101cm
Vitt paraply med stor ljusspridning, 101cm
www.scandinavianphoto.se
sp.tech Lightstand LS-AC2470
Luftdämpat belysningsstativ till LED-belysning, blixt och tillbehör
www.scandinavianphoto.se
Scandinavian Photo Belysningsstativ luftbromsat VC8008K
Luftdämpat belysningsstativ för hemmastudion