martinot
Aktiv medlem
Jag var lite sugen på den med, men det blev inga direkta supre deals på den så jag satsade på den kamera jag drömt längst om, X100F
Vad fick du föresten ge för den under BF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag var lite sugen på den med, men det blev inga direkta supre deals på den så jag satsade på den kamera jag drömt längst om, X100F
Trots förbättringspotential mellan öronen och att jag var ute och fotade/filmade hela helgen så hann jag med att köpa hem en till gimball, en Smooth-Q...eller som nånn youtuber sa..,"fotografernas fidgetspinners"
Älskar dem och har 3 st för system, actioncam och nu mobilen...folk tittar så kul på en när man springar omkring i skogen med lustig gångstil för att få så stadig film som möjligt
Hade hoppats på dunderdeal på A7r2 men det kommer väll va det lider
Men köpte kläder och skor för 8500 kr på Barkarby Quality Outlet. Så nu blir jag fin i ny blå märkeskostym.
Vad fick du föresten ge för den under BF?
Förut brukade jag teckna en prenumeration på någon fototidning på Fotomässan, det brukade vara bra priser. Men i år var det ju ingen Fotomässa
Så under Black Friday tecknade jag en prenumeration på Kamera&Bild, 10 nr för 399 kr.
Den nya "F":en är riktigt, riktigt trevlig med AF-joystick, och andra bra förbättringar.
Du kommer nog bli mycket nöjd (fantastiskt trevlig kamera) - grattis!
Man måste ju fota med stil...
Nä, det vore nästan majestätsbrott.Ja, faktiskt. Jag plåtar kungen regelbundet och då går det sällan att ha på sig fotoväst och fjällrävenbyxor.
Det blev en Dolly Style t-shirt och en kasse belgisk julöl så nu kommer kreativiteten flöda!
Hehe, vilken dröm! Ååååh sen sån t-shirt skulle jag också vilja ha! (om jag fick den gratis dvs)
Jag sålde istället tre kameror och ett par objektiv, med vinst!
Så, nu funderar jag på hur länge jag kommer kunna motstå habegäret efter Canons nya EF 85mm f/1.4L IS USM, om det blir tillräckligt länge för att inte betala det förutsägbart höga lanseringspriset.