Lasse H
Aktiv medlem
Jag fick i fredags i min gästbok en gratulation ifrån en Fs-medlem (tack Kerstin) pga att tidningen Digitalfoto för alla publicerat en av mina bilder (Riddarholmen 2004) i läsarnas galleri.
Om jag inte fått denna gratulation skulle jag förmodligen aldrig fått veta att min bild blivit publicerad över huvud taget.
Tidningen har nämligen underlåtit att meddela mig om detta.
För ca ett och ett halvt år sedan skickade jag ochså in en bild som också den blev publicerad men då meddelade dom mig i god tid före och skickade även min vinst, ett SD 128Mb minneskort.
Vem vet, det kanske var för att jag var prenumerant på den tiden?
I alla fall är dom skyldiga mig ett minneskort denna gång eftersom det är vad som utlovas i tidningen.
Jag mailade redaktionen i fredags men har ännu inte fått svar.
Får väl se vad som händer.
mvh
Om jag inte fått denna gratulation skulle jag förmodligen aldrig fått veta att min bild blivit publicerad över huvud taget.
Tidningen har nämligen underlåtit att meddela mig om detta.
För ca ett och ett halvt år sedan skickade jag ochså in en bild som också den blev publicerad men då meddelade dom mig i god tid före och skickade även min vinst, ett SD 128Mb minneskort.
Vem vet, det kanske var för att jag var prenumerant på den tiden?
I alla fall är dom skyldiga mig ett minneskort denna gång eftersom det är vad som utlovas i tidningen.
Jag mailade redaktionen i fredags men har ännu inte fått svar.
Får väl se vad som händer.
mvh