** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Biskops-Arnö 2010

Produkter
(logga in för att koppla)
Yes, jag har sökt men fortfarande inte fått någon kallelse. Antar att de kommer snart!

Ja, man är ju lite nervös. Går och väntar...

Känner du dig nöjd med dina arbetsprover?

Precis!

Ganska, men jag skickade inte in serier i "Ett rum" eller "Gammal", det kanske man skulle ha gjort, eller? Hur känner du själv?

Jag skickade in serier. Eller egentligen gjorde jag en hel serie på båda teman tillsammans. Och så en serie med fria bilder. Ingen aning om det är bra eller dåligt. Du skickade bara singelbilder eller?

Jag är nöjd ibland när jag tittar på bilderna. Sen helt missnöjd när jag tittar nästa gång. Man har väl stirrat lite för länge... :)

Har du lagt upp dina bilder någonstans så att man kan kika?

Nej, jag har ju inte det! Än. :) Tänkte lägga upp lite bilder här på Fotosidan (blev nyss medlem) men har typ alla mina bilder i en annan dator så det får bli en annan dag.

Fina bilder! Gillade konsertbilderna!

Men har du använt någon av bilderna där till "gammal" och "ett rum"?

Tackar!

Jag skickade in bilder på diverse gubbar (bl a bilden på framsidan) som "Gammal" och några som inte finns på hemsidan som "Ett rum", och såklart lite Portugal-bilder som fria bilder. x)

Ok.

Ja, lycka till då! Håller tummarna för dig så får du hålla tummarna för mig!

Vi får väl stämma av om ett par veckor om vi fått någon kallelse eller inte. :)

Har du fått kallelse Erik? Jag har fått min (för ett tag sen)!

Kul Johanna!

Provdagar

Hej!

Har ni någon info om provdagarna? Fick precis välkomnande dit, måttligt nervös!!

Nä jag tänkte plåta nu till helgen. Får se hur det blir... Fotar du digitalt? Jag tänkte ta ca 2 rullar analogt (men så älskar jag verkligen den kameran också). Det här med kontaktkarta förstår jag inte om man gör det digitalt...? Vet du?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar