Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Bilnummer 001 till 999
- Trådstartare Tomas M
- Start datum
Flahultarn
Aktiv medlem
Ge er inte in i det här elendet.
Ni kommer att förbanna den som tipsade om fenomenet. Lyckades själv ta mig ur beroendet så småningom. Jag bara varnar i all välmening... ;-)
Ni kommer att förbanna den som tipsade om fenomenet. Lyckades själv ta mig ur beroendet så småningom. Jag bara varnar i all välmening... ;-)
olle_sandstrom
Aktiv medlem
Ge er inte in i det här elendet.
Jag kan bara hålla med. I början är det kul men sen blir det som ett otrevligt missbruk. Stay away!
ErikNygren
Aktiv medlem
jag höll på med det där länge..
har för mig att jag kom till 140 eller nåt sånt..
www.platespotting.com
har för mig att jag kom till 140 eller nåt sånt..
www.platespotting.com
andreascarnesten
Aktiv medlem
158... någonstans finns den! Det är en skon känsla när man hittar ett nummer man letat efter länge.
Håller med om att det blir ett beroende, men det är en "kul" sysselsättning när man är ute och går eller åker långt i bil.
Håller med om att det blir ett beroende, men det är en "kul" sysselsättning när man är ute och går eller åker långt i bil.
Joonta
Medlem
Ja herre jösses.
Jag har en bror som har samlat bilnummer över 10 år nu. Han har inte alls så många kvar nu.
När han sitter på passagerarsidan när vi åker upp till Dalarna från Stockholm, då kan man helt plötsligt få höra ett YEES ! Då vet man att ett nummer till har fångats.
Haha, exakt så brukar de låta i vår bil också, både från förare och passagerare ibland, dock inte samtidigt kanske =)