Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Billigaste Canon EOS i världen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag får det till knappa 21.000. Räknar man med LIghtroom och Elements som verkar inte följa med med UK versionen krymper skillnaden till 2.000. Då kan det vara bättre att vänta tills Rajala sänker priset som de ibland gör...
Köpekursen för pund och frakten på nästan 500 kronor gör att det blir nära 22,000.

Men moderatorn tycker tydligen inte att du får blanda in eBay i din "köpa utomlands"-tråd... ;-)

Köpekursen för pund och frakten på nästan 500 kronor gör att det blir nära 22,000.

Men moderatorn tycker tydligen inte att du får blanda in eBay i din "köpa utomlands"-tråd... ;-)

Det handlade ju om att köpa kamera under semester utomlands, och då har Cameracorner som levererar (eller inte) till Sverige med ämnet att göra, och det var det sidospåret jag tog bort

Övriga synpunkter på moderering tas i forumet fotosidan.se, tack!

Senast ändrad:
Tänkte ta en resa ditåt och ha lite semester men samtidigt passa på och köpa en rätt dyr kamerautrustning inkl huset och ett par, tre objektiv. Just nu ligger 5D mk III på toppen av önskelistan.

Är det fortfarande Hong Kong som gäller? Eller någon arabstat kanske? Att resan kostar gör inget - som sagt, semesterresa.
Jag köpte min i Hongkong i föra året för ca 20000kr.

Taipei kan jag rekommendera annars.
Denna butik gick jag och en kompis till förra sommaren när vi var där.
Man får 1 års garanti i landet men tyvärr ej world wide.

http://www.bigcamera.com.tw/goods_view.php?no=29
(använd google chrome så översätts sidan till valfritt språk)

detta hus kostar enligt googles valutaomvandling 18 138kr idag (26/6)

trevlig personal, men ingen prutmån i butiken.

Tack för alla svaren!

Nu har jag bestämt mig och det blir en annan kamera än i rubriken... jag satte inte rubriken... Det blir en 6D antingen i Rajala eller på en annan butik på Östgötagatan som var vänlig nog att låta mig pilla på olika modeller med BG för ett år sedan. Och så gav de mig en kvalificerad gissning vad som sker på hösten 2013. Som tur är var det fel och mitt beslut har fått tid att mogna till sig.

Men andra problem kvarstår dock och mer om det i en annan tråd.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar