Annons

Billiga vätskor på nätet?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kheldoron

Aktiv medlem
Är det någon som vet om man kan beställa framkallnings vätska och fix för svartvit framkallning nånstans på nätet? Eller om det finns nått billigt alternativ i Göteborg?
 
Överlägset lättast är att ta fyrans spårvagn till hpl Mölndals sjukhus, gå över vägen och ån mot E6:an och knata in på Scandinavian Photo på Åvägen.

Bra priser har de ju också...
 
Emil-G skrev:
Överlägset lättast är att ta fyrans spårvagn till hpl Mölndals sjukhus, gå över vägen och ån mot E6:an och knata in på Scandinavian Photo på Åvägen.

Bra priser har de ju också...


Eller så drar du bara ut till nya scandinavian photo här i stan. Billigare än att åka till GBG :)
 
Heh, verkar inte som att hela citaten kommer med. Vilken stad grejjen var till någon som sa att jag skulle strunta i gbg och gå in på scandinavian i "stan".

Photax verkar shysst men denna gången vetefan om jag inte tar clas ohlsons. Det finns här i stan o verkar billigt, och jag hittar till det. Slipper frakten och väntetiden :)

En sak till då. Vad är billigaste alternativet att skaffa svartvita rullar? Jag får för mig att någon har sagt att dom rullar själva? Är det svårt? Vad är det man ska köpa för en sån grej? Tjänar man massor på det?

Lite ny på det här med analoga grejjer, heh.

tack alla!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.