Annons

Billiga tillbehör EOS 300/350D här!

Produkter
(logga in för att koppla)

Obbe

Aktiv medlem
Vet inte om detta är old news.
Googlade runt lite och hittade www.kaffebrus.com
Det visade sig att dom säljer en hel del tillbehör till EOS 300/350D bl a riktigt BILLIGT!
Jag beställde t ex ett roterbart polfilter för 149:- inkl. frakt. Återkommer med rapport ang. kvalitet när jag har det i min hand.

Bara ett litet tips.
 
Jag har köpt ett gäng batterier till 350D och en reflexskärm från kaffebrus. Jag är mycket nöjd med kvalitén på produkterna och servicen jag fick. Mycket snabb leverans. Alla priser dessutom inklusive frakt!
 
Handlat flera gånger även Nikon prylar.
Snabb leverans, bra service, lätt och säker betalning.
Rekommenderas.
/Fred
 
Jag har också handlat lite från Kaffebrus och känner mig nöjd. Verkar vara en seriös kille som har nya roliga saker på väg in. Idag trillade jag på en annan sida med lite billiga piratgrejer. Har inte handlat där ännu men funderar på om inte en kamerabatteriladdare till bilen skulle sitta fint;)
http://www.deltashoppen.com/index.php

/c
 
Batterierna verkar tokbilliga...
De är ju inte dåliga heller, en styrka på 1500 mah, dvs nästan det dubbla från orginal batteriet(720 mah)
 
Ja det är samma kille. Kan bara hålla med det ni säger om kaffebrus, billigt och snabba leveranser. Köpte bland annat 2 piratbatterier till min 20D och de funkar hur bra som helst. Har handlat en hel hög med prylar och har bara bra att säga om han.
 
Har också köpt lite prylar av honom på tradera, kan verkligen rekomendera killen, snabb och bra på att leverera och prylarna fungerar som dom ska.
 
Har precis handlat av honom på Tradera. Får grejerna nästa vecka. Återkommer med en rapport på kvalitén.
 
ang. pf

vi kan skicka mot postförskott men frakten skulle då kosta extra. vi föredrar att ha fri frakt och förskottsbetalning. det finns även paysongaranti om man skulle tveka.
 
Re: ang. pf

moldypeaches skrev:
vi kan skicka mot postförskott men frakten skulle då kosta extra. vi föredrar att ha fri frakt och förskottsbetalning. det finns även paysongaranti om man skulle tveka.



Jag funderar på reflexskärmen "100cm 5i1 silver/guld/vit/svart/transparent inkl. väska"

Har du några bilder på den?
 
Största nackdelarna med kaffebrus är enligt min uppfattning att bilderna på hemsidan är så små att man knappt kan gissa hur produkten ser ut.
Sedan så låter det som om kaffebrus är ett företag, men ingenstans står det något om F-skatt eller org.# så det blir lite "hederlige helges bilar" fast på nätet.

Ser nu på Nordströms pres, att det faktiskt är ett företag! Gött! Men skriv det på hemsidan, för i alla fall jag litar mer på företag än privatpersoner.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.